Jaaroverzicht 2014: juli – december

Gisteren kon je al lezen hoe de eerste zes maanden van 2014 me afgingen, vandaag de laatste loodjes ;)

Juli

De zevende maand van 2014 begon fantastisch: Summercourt! Een week lang meelopen met rechters en officieren van justitie in de rechtbank van Den Bosch met negen groepsgenoten. Wat een toffe ervaring en wat had ik mazzel met mijn groepsgenoten en de begeleiders vanuit de rechtbank. Stuk voor stuk fijne, enthousiaste mensen. Je vindt hier allerlei updates over de week.

summercourt1

Er waren nog meer fijne dingen in juli:

~ Het vriendinnenweekend was dit jaar naar Drenthe. We eindigden op onze laatste avond in Heusden bij de Pannenkoekenbakker voordat we weer teruggingen naar Tilburg.
~ Met het gezin aten we sushi om te vieren dat mijn broertje zijn propedeuse netjes binnen een jaar had gehaald.
~ Pap en ik bezochten het Mauritshuis dat net heropend was. Het was prachtig verbouwd, maar toch vond ik het museum in zijn oude, mindere moderne staat veel meer charme hebben.
~ Verder werd ik officieel toegelaten tot mijn master in Maastricht.

Augustus

~ Na een flinke shopsessie bij de Primark aten L. C. en ik bij Zoet & Zout in Eindhoven.
~ Tijdens een weekje Brussel zag ik voor het eerst het prachtige kasteel Belouil.
~ Augustus zorgde ook voor een zonnige dag in de Efteling. Hier eten we op ons gemak broodjes in de bootjes.

September & oktober

~ In het kader van “Wat een pech, trein weg” een swirl halen om de tijd te doden tot de volgende trein.
~ Bezoek aan een toffe tentoonstelling: The Art of the Brick in de Expo Amsterdam.
~ Ik was vroeg op de faculteit, dus genoot ik in de faculteitstuin van het weer.
~ Verder nam ik na 7,5 jaar afscheid bij de bakkerijafdeling van de Emte.
~ En was er de bacheloruitreiking, fijne maand.

Meer info over de tentoonstelling? Klik op onderstaande foto :)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

November

Het feit dat er vrijwel geen fotomateriaal van deze maand is, zegt genoeg. Studiedrukte. Veel studiedrukte. Gelukkig kun je dat natuurlijk op een aangename manier doen, zoals met een lunch, wijn, laptop en studieboeken met studiegenootje L.

studeren

Verder moesten L. en ik noodgedwongen in Maastricht overnachten omdat ons tentamen al vroeg was. Tjah, dat krijg je als je in Tilburg woont en zo nodig in Maastricht wil studeren ;) Gelukkig kan studeren en gezelligheid prima samen gaan.

studeren1

December

~ Net in de tentamenweek viel de elektriciteit in ons studentencomplex telkens uit. Erg vervelend. Nog even wat stof doornemen met een zaklamp dan maar.
~ Foto 2 t/m 8 zijn mijn inzendingen voor de foto challenge van Fotografille, waar ik hier over schreef.
~ Op Kerstavond werden de pakjes uitgepakt, ik heb enorm genoten van de feestdagen.

Zo, met deze post is 2014 écht afgesloten. Hopelijk wordt 2015 ook een jaar met een hoop fijne herinneringen.

Wat was jouw favoriete maand in 2014?

Advertenties

9 reacties op ‘Jaaroverzicht 2014: juli – december